8 lutego br. w godzinach 10.00 – 14.00 odbędzie się krajowe webinarium o zasadach trzeciego naboru wniosków na projekty główne (spotkanie w jęz. polskim).
Uczestnicy spotkania zainteresowani złożeniem wniosku w naborze dowiedzą się między innymi jaki jest zakres tematyczny projektów, jak skonstruować budżet i jakich błędów nie popełniać w aplikacji.
Rejestracja jest możliwa do 5 lutego br.
Program oraz formularz rejestracyjny
poniżej:
https://www.ewt.gov.pl/strony/wiadomosci/nabor-wnioskow-w-programie-interreg-region-morza-baltyckiego-seminarium-informacyjne/
17 stycznia br. Odbędzie się seminarium online o zakresie tematycznym naboru (w jęz. angielskim)
https://interreg-baltic.eu/event/join-us-for-a-thematic-webinar/
24 i 25 stycznia br. odbędą się spotkania z cyklu „ Jak przygotować projekt dobrej jakości" ( w jęz. angielskim)
https://interreg-baltic.eu/event/webinar-on-good-quality-projects-shaping-content-and-planning-finances/
Spotkania Wspólnego Sekretariatu zostaną powtórzone w lutym. Seminarium o zakresie tematycznym odbędzie się 21 lutego. Seminaria „Jak przygotować dobrej jakości projekt" odbędą się ponownie 28 i 29 lutego. Rejestracja zostanie uruchomiona w późniejszym terminie.