WAŻNE ZMIANY od 1 czerwca 2025 r. – Zmiany w zakresie zgłaszania ofert pracy
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z nową Ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz.U. z 2025 r., poz. 620), od 1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące zgłaszania i rozpowszechniania ofert pracy realizowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy.
Najważniejsza zmiana:
Oferty pracy będą teraz publikowane wyłącznie w nowym systemie ePraca.
Zastąpi on dotychczasową Centralną Bazę Ofert Pracy.
Co jeszcze warto wiedzieć?
-
Można zgłosić ofertę do kilku urzędów pracy jednocześnie
-
Można wskazać urząd wiodący, który będzie koordynował działania związane z ofertą
-
Można skorzystać z dodatkowego wsparcia, takiego jak:
• organizacja giełdy pracy
• spotkania informacyjne lub rekrutacyjne
Ważne:
W bazie ePraca nie będą mogły być zamieszczane oferty pracy oraz ogłoszenia, które:
-
naruszają zasady równego traktowania
-
są dyskryminujące wobec kandydatów do pracy
Zgłaszaj oferty szybko i wygodnie przez Internet!
Skorzystaj z formularza:
https://www.praca.gov.pl/.../kreator-wnioskow/PSZ-ZOPP